Sidor

onsdag 22 februari 2012

tittar ner i lådan

Jag tittar ner i lådan. Jag gnuggade mina ögon. Jag kunde inte tro det. I lådan låg den ett finger som var blodigt och där bredvid fingret låg en bandspelare. Jag lyssnar på bandet och hör: hej Sammara morgan dina offer har fåt lidigt av dina handlingar men nu ska du få känna det själv. Framför dig ser du ett finger och nån stans finns det en nyckel men du måste offra dig själv eller dö. Välj ditt val. Jag tänker utan att få panik och förstår att jag måste offra fingret men vart vet jag inte så jag går runt tillslut hittar jag en nyckel men i en ungnen jag tar fingret och tar nycken och sätter fast fingret. Jag har nycken men vart ska nycken vara. Jag hittar en dörr och den e låst jag tar nycken och vrider jag kommer ur till ett annat rum där tre personer är fast. Jag känner igen dom. Det är Jesaw, Johanna och Mattias. Jag dödade deras familjer för det dom gjorde mot mig. Jag ser att en till bandspelare är där och tar den. För att kunna rädda dom måste du göra något. En av dom har en nyckel i sig och den personen kommer att dö. Jag vaknar upp ur min dröm men jag ser en låda och i lådan ligger ett hjärta från en människa men inget band så jag tar min cykel och cyklar till en vän som inte är polis. Hon ser hjärtat och spy blod jag förstår att hon också kommer att dö. Jag ser blod när jag går och när jag går efter blodet ser jag ett lik magen är upp spret lungor ligger på golvet och njuren i handen och blod överallt. Jag ser en annan som verkar leva men händerna är fast spända och fötterna med . Skinnet på magen är fast spänd åt höger och vänster. Jag ser hjärtat röra sig jag ser att allt rör sig blodet bara rinner jag hjälper inte dom för att dom ändå kommer att dö. Det är för tyst så jag annar att mödaren är nära. Jag ser en tjej som är liv rädd och desperat som öppnar en dörr slash hör jag och blodet bara stänker och halva hon låg på golvet och inälvor och njurar är utsprida. Trevligt tänker jag. Jag går genom dörren hon vill gå igenom men hon va ju död. Jag vet inte vart jag är och bryr mig inte häller. En kille ser mig men vågar en röra sig och jag går fram och jag ser att han har problem . jag skrattar för att det va ju så löjligt att värdens mest kända mödare inte vågar röra sig. Men om han rörde sig slets hans ben ifrån han kropp och armar. Jag går och struntar i honom. Jag ser ögon och hjärta upp hängt med snöre. Huven avhuggna och hjärnor som är mosade. Jag öppnar en dörr och ser ett lik eller en levande död i alla fall. En krypande tjej kommer fast inte hela hon för hon har bara en överkropp. Jag ser mjälten hänga och njuren och mycket blod med. Jag ser en kille som är fast på ett bord som står på sidan och han skriker och jag bryr mig inte jag ser hur han slits i bitar. Jag ser ytterdörren och jag öppnar slash jag blöder på golvet och jag är bara halv för dörren va en fälla för offren och jag valde mitt val att dö. En väcka senare står det i tidningen att Sammara morgan brutalt mördad i ett hus. Anny morgan gråter brutalt.

Inga kommentarer: