Sidor

onsdag 22 februari 2012

jag vaknar upp

Jag vaknar upp i ett rum. Dörren var låst och jag kunde inte komma ut. Mina minnen kom tillbaka och mitt samvete med. Jag hörde ett ljud från dörren och var beredd att attackera men när jag kände på dörren var det öppen och jag gick ut. Jag är inte som alla andra utan en blandras mellan människa och dobermann. Så man kan säga att jag var farlig. När jag kollar runt i huset eller vad det nu är så är inget normalt längre utan det ser ut som i spelet stay live. Och det är inte bra men om det har något med det spelet att göra är jag i stor fara. För ett tag sen spelade jag och mina vänner det spelet men när en dog i spelet fick vi höra att hon dog i verkligheten. Jag går ut i trädgården men ser gravar och ser unga flickor springa mot mig. Jag attackerade en och fick en ros och jag hörde nån säga: rosen skyddar dig mot en ung flicka. Jag trodde inte själv på det men VAKNA. Var jag är vaken vänta var det en dröm? Ja sa Sammara. Skynda innan vi kommer försent. Namn: Sammara, ålder:14, bor: hos mig i ett hus, vart: i japan. Namn: Mary, ålder:15, bor: i japan med min syrra i ett hus. Sammara ska du spela med din vän ikväll? ja det ska jag hurså? Ne undrade om jag får följa med? Visst. På lektionen såg jag något konstigt jag vet inte vad det var men något var det i alla fall. Efter skolan gick jag o syrran till hennes vän. Vi bestämde att vi skulle spela hela natten. Senare på kvällen: okej ska vi starta nu? visst, är alla beträdda? Ja då kör vi. Sanna vart är du? i gravkammaren i huset eller en tortyrkammare. Shit det kommer en ung flicka. Å nej Elisabeth är bakom dig akta! Nej jag är död Mary. Jag tror att vi ska gå hem nu men ses senare! jag undrar om min dröm är sann eller om det bara är en dröm. Nästa dag: knack knack! Jag kommer! vi är från polisen och vill ställa några frågor om sanna. Om sanna varför? tyvär är hon död, hon hittades uppskuren och hängd i taket. V-va?! nej det får inte vara sant. Var? Mary vad händer och varför är polisen här? Det är inget Sammara. Vi hör av oss. Senare på dagen: Sammara jag måste berätta en sak för dig och det är viktigt. Jo det är så att vi inte kan träffa sanna nån mera, va varför? För att sanna är i himmelen. Nej hon sover ju. Nej Sammara hon är död. Jag är så hemskt ledsen. 5 veckor senare: vi ska spela ska du med? Sammara? Ja okej det kan jag väl. Tja tack för att ni kom. Så ska vi spela eller bara sitta och prata? Vi spelar. Sammara hål dig nära mig. Mm sa Sammara. Vic vart är du nu? jag är i en kammare. Okej vänta där. Sam är du vid gravarna? Ja det är jag. F*n det är något som jagar mig! Okej vi kommer Vic! Shit säg inte att Vic är död. Jo jag tror det Mary o Sammara. Okej vi slutar spela. Nästa dag: knack knack det är polisen igen. Va vad vill ni nu? Vic hittades mördad imorse. Mördad?! Hur ?när? var? Lung sa polisen. När såg ni vic senast? Igår kväll vi spelad och sen blev det sent. Hmm sa polisen. Vi kommer att höra av oss. Helvete vic är död nu också. Mary tänk om man dör i spelet så dör man i verkligheten med. Nej det är omöjligt ju. Phin kanske vet?. Men hur ska phin veta det? Jag vet väl inte sa Mary

Inga kommentarer: