Sidor

torsdag 8 december 2011

hes som fan

Hej nu är det vinter och jag har lyckas att bli sjuk-.- jag är hes som fan och har skit ont. är hemma och skriver här så. jag ska undvika att prata annars tappar jag rösten o_O
jag har ej varit så aktiv här på min blogg och det är för att jag har skola och sånt. jag målar på fritiden och sånt. jag har 5 katter och 2 hunder. jag längtar inte så mycket till jul förut men nu ska det blir lite kul iallafall. jag saknar isolde min bästa väns häst som är en svensk halvblod? jag ska snart börja städa mitt rum om s...n ska komma. jag är en tjej med sin egen still och nej den still har inget namn än. jag färgar mitt hår i olika färger som råsa,grönt,rött,svart,lilla,blåsvart, grönt och råsa m.m
 jag älskar märket poizen.tripp,living dead souls,rockzone m.m
jag är smart när jag vill visa det^^

jag ritar anime/manga och jag läser dom med. jag läsrer chobits,kill me kiss me,bröderna grims, snowdropps,star,d.n.angel och många fler,

Inga kommentarer: