Sidor

torsdag 2 september 2010

hej min blogg ska handla om lite olika saker som ex: manga,anime,filmer,skolan,vänner och mitt liv.
mina vänner är snälla iblan men dom hjälper mig mycket och det är jag glad över :D. det finns väldigt få personer som förstår mig och mitt liv men det finns vissa och dom är det bästa som har hänt mig . gabriel är snäll han förstår mig och vill hjälpa mig han ringer ofta mig för att se hur jag mår och när jag är deppig och vill bort så finns han där för mig , rebecca är en ängel hon är en person som ser när jag har det jobbigt och på var tredje helg så är hon med mig och tar hand om mig , sara rebeccas lillasyrra är en så söt ängel för hon kan förstå mig mera än man tror hon säger till andra när jag inte vill ha det jobbigt, visst bråkar jag och mina vänner men vem gör inte det ? jag är själv en underbar person som vill hjälpa alla som mår dåligt själv skiter jag i hur jag mår när mina vänner mår dåligt för dom betyder allt för mig .

Inga kommentarer: